מבואות ירושלים טלזסטון

רכישת קרקע והסבתה למגורים

מה בפרוייקט:

במקום הטוב ביותר בין הרי ירושלים, בלב ליבו של הישוב טלזסטון והקהילה התורנית המפעמת בו, יבנה פרוייקט דיור שיתן מענה מושלם לזוגות צעירים, למשפרי דיור ולכל משפחה. מול נופיה המשכרים של ירושלים, מוקם פרויקט מגורים המציב דף חדש בתרבות הדיור החרדית. הפרויקט כולל רכישת קרקע חקלאית והסבתה למגורים. מדובר בפרוייקט עצום של כ-2500 יחידות דיור בהליך שינוי תב"ע. פרוייקט יוקרה זה יספק לכם את העסקה הטובה ביותר במיקום הטוב ביותר על פני המפה: דיור ברמה גבוהה ובאיכות ללא פשרות.

על הפרוייקט

הצטרפו להצלחה, זו יכולה להיות ההשקעה הבאה שלכם!

הפרוייקט ממוקם בקריית יערים (טלזסטון)

הישוב טלזסטון שוכן בצמוד לכביש המוביל בואכה ירושלים, עיר הבירה. הוא יחיד מסוגו בארץ. האווירה התוכנית חסרת הפשרות, מצד אחד, מול הגוון האנושי המרתק מאידך, הופך את היישוב למוקד משיכה לעשרות ומאות משפחות, משפרי דיור, זוגות צעירים, משפחות מישראל ועולים ממדינות רבות.

הישוב ממוקם בנקודה הטובה ביותר בארץ. מרחק דקות בודדות מירושלים ועל עורק התנועה המרכזי ביותר במדינה. פחות מחצי שעת נסיעה לבני ברק ולמרכז הארץ. התחבורה הציבורית גם היא פועלת באופן יעיל ומנגישה את הישוב לכל ריכוז חרדי בארץ.

כל מוסדות החינוך נמצאים קרוב לבית וללב. צרכניות, חנויות, שירותי בריאות וקהילה – כולם נגישים וזמינים, ומשלימים את המרקם המושלם לחיי משפחה, תורה וקהילה. היכלי הישיבות, הכוללים והמוסדות התורניים, מלבלבים ופורחים בס"ד לתפארת ברחבי היישוב, ומאירים באור יקרות את חיי התושבים באורה של תורה. בני הישיבות מסמנים את טלזסטון לא רק כמרכז תורני בהווה, אלא גם כעתיד התורני והישיבתי של עוטף ירושלים.

יחידות חדשות:

2500 יחידות חדשות

יחידות קיימות:

0

מה בפרוייקט?

אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים בבניה,
ומקפידים שכל החומרים אשר נכנסים לאתר הבנייה שכולם יהיו בעלי תו תקן ישראלי

שמירה על איכות חיים ובטיחות במהלך הבניה. וכן מעברים בטוחים להולכי רגל.

בטוחות מלאות כלפי הדיירים וכלפי הרוכשים העתידיים

תכנון איכותי ומתחשב

רמת בניה פרימיום

השטח מופיע בתמ"א 35, המדינה ייעדה את הקרקע לתוכנית מגורים שמור משולב. הממשלה אישרה להרחיב את הבניה בקריית יערים – טלזסטון. מועצת טלזסטון חתומה על הסכם עם בעלי הקרקע לאישור בניה של מעל 1000 יחידות. גייסנו את מיטב המומחים והמקצוענים המובילים בארץ בתחום שינוי תב"ע בקרקע חקלאית. שמנו בראש הפרויקט את איש החברה שלנו: יוני כהן, בעל מוניטין רב בבניה עם ניסיון בפיתוח מאות יח"ד.

סטטוס הפרוייקט:

הפרוייקט בתכנון.

תוכניות אדריכליות:

משרד אדריכלי:


לחלק התכנוני של שינויי התב"ע שכרנו את שירותיהם של משרד האדריכלים היוקרתי "טיטו-אומן", המתמחים מזה שנים רבות בשינויי תב"ע ובניה.

אנשי KMS Group האחראים על הפרוייקט

לכל פרויקט ממונה נציג פניות אשר זמין לאורך כל תקופת הפרויקט לכל שאלה ובירור

יוני כהן

מנהל הפרוייקט

פרוייקטים בתכנון וביצוע

הצטרפו להצלחה, מצאו את ההשקעה הבאה שלכם!

קודם
הבא

פרוייקטים בשיווק

זהו את הפוטנציאל הנדל"ני, למשפחה או להשקעה!

פרוייקטים מוצלחים שסיימנו

צפו בפרוייקטים האחרונים שהסתיימו ונוספו לניסיון העשיר שלנו

מעוניינים בפרוייקט זה?

רוצים לשמוע
על פרוייקט אחר?

צרו איתנו קשר והצטרפו לאלפי לקוחותינו המרוצים

טלפון: 073-72-71-674

כתובת: רמת הגולן 23 רמות אשכול, ירושלים

למכתבים: ת.ד 18180 רמות אשכול, ירושלים

 תוכלו גם לפנות אלינו ישירות במייל office.krsm@gmail.com‬